• ,

Аеропорт "Черкаси" - що там?

Нещодавно диспетчерську службу аеропорту «Черкаси» ліквідували, оскільки вона стала збитковою для «Украероруху». Повернуть її лише після того, як аеропорт введуть в експлуатацію. Однак для цього, за тогорічними підрахунками Черкаської ОДА, потрібно більше пів мільярда гривень.

Натомість директор «Черкаського аеропорту» Іван Далібожак пояснює, що навіть після сертифікації комунальне підприємство не перетвориться на другі «Жуляни», «Бориспіль», «Дніпро» чи «Одесу».

— Не треба сприймати «Аеропорт Черкаси» як Бориспіль, Жуляни чи інші великі аеропорти. Наш — регіональний і не підготовлений до прийому великої кількості пасажирів. Але він все одно повинен мати можливість прийняти чи відправити літаки й гелікоптери у будь-який момент, — наголошує директор КП.

Іван Далібожак пояснює: через те, що аеропорт не введений в експлуатацію, Черкаська область не приваблива для інвесторів.

— Якщо в регіоні немає діючого аеропорту, це означає, що він щонайменше на 50% стає менш привабливим для інвестора. Тому що бізнес не хоче летіти в Бориспіль, а звідти трястись в автомобільному транспорті. Він цінує свій час, хоче прилетіти чартерним рейсом, заїхати на підприємство і через хвилин 15 вилетіти назад. Це одна зі складових для розвитку регіону, — розповідає директор аеропорту.

За словами Івана Далібожака, власники гелікоптерів із Черкащини лишають свої повітряні судна щонайближче до Київської області.

— Вони б хотіли, щоб у нашого регіону був свій аеродром, тому допомагають і в облаштуванні території, і в ремонті аеродромного пожежного автомобіля. Обладнання для аеропорту дуже важливе, — каже директор КП.

Близько року тому колишній очільник Черкаської ОДА Роман Боднар на брифінгу розповів, що спілкується з потенційними інвесторами, які готові платити великі суми за відновлення аеропорту. Однак директор КП про цих інвесторів чув лише на конференції.

— Швидше за все, Роман Миколайович мав на увазі інвестора, який би вклав гроші в аеропорт після того, як буде проведений хоча б косметичний ремонт і запрацює аеродром, — каже Іван Далібожак. — Тоді область стане привабливою для інвестицій і бізнес в неї вкладатиме кошти.

Проте черкаський аеропорт зможуть використовувати не лише для перевезень пасажирів чи товарів. Області потрібні малі повітряні судна, які здійснюватимуть оглядові вильоти, спостерігатимуть за пожежами і шукатимуть локальні загорання серед лісових масивів.

— Взагалі-то в нашому аеропорту з 1986 року нічого не робилося. Перші вкладення в нього — це капітальний ремонт злітно-посадкової смуги. Крок був правильний, але ремонт зробили неякісний. Тому аеродром досі не здають в експлуатацію. До того ж з часом усі вимоги до аеропортів змінюються: і до обгородження, і обладнання тощо, — пояснює очільник аеропорту «Черкаси».

provce.ck.ua/nash-aeroport-ne-stane-druhymy-zhulianamy-dyrektor-cherkaskoho-aerodromu/
  • 0

  • 0

Комментариев нет

Только зарегистрированные и авторизованные пользователи могут оставлять комментарии.